Aanmelden studenten

Stichting Anne-Bo richt zich op jullie, jonge meiden! Met als doel jullie dromen waar te maken!
Wanneer je je aanmeldt zul je in eerste instantie kennis maken met iemand van de stichting. In een persoonlijk gesprek kun je dan je motivatie om te studeren toelichten. Vervolgens word je gekoppeld aan een coach. Deze coach zal gedurende je hele studie voor je klaar staan met praktische steun en persoonlijke aanmoediging.
Stichting Anne-Bo betaalt, indien nodig, het collegegeld, de studieboeken en een laptop.
Als je denkt dat Stichting Anne-Bo bij jou past en als je op onderstaande vragen volmondig ja kunt zeggen, meld je dan vooral aan via de link. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met Eva Schouten van Stichting Anne-Bo, 06-51940840.
Uiteraard mag je moeder, vader, docent of een ander persoon uit je omgeving ook bellen.
Stichting Anne-Bo
Testimonials

Quotes van onze studenten

testemonial3

Abir

“Door stichting anne-bo kan ik genieten van het student zijn en hoef ik me geen zorgen te maken om of ik het uberhaupt wel kan betalen om student te zijn.”

testemonial4

Tamana

“Dankzij Stichting Anne-Bo voel ik me meer zelfverzekerd. Jullie inzet en liefde voor anderen is bewonderenswaardig. Ik ben dankbaar voor jullie steun! ❤️”

testemonial1

Anoniem

“Als meisje dat opgroeide in een gezin waarin studeren helemaal niet normaal is, heeft Anne-Bo daar verandering ingebracht. Ik had nooit gedacht dat ik door kon gaan met studeren en dat Stichting Anne-Bo mij alle kansen zou kunnen bieden. Voor altijd dankbaar! ❤❤ “

testemonial2

Joud

“Sinds stichting Anne-Bo in mijn leven is, heb ik meer vrienden, ondersteuning en motivatie.

Ik ben voor altijd dankbaar. 💙✨”

testemonial5

Ester

“Met de hulp van stichting Anne-Bo volg ik zonder financiële zorgen mijn droom opleiding, kan ik altijd terecht bij mijn coach en heb ik hele leuke meiden ontmoet. 🤗”

testemonial6

Adiza en Linat

“Door Stichting Anne Bo kunnen ik en mijn zusje nu beginnen aan onze studie en toekomst zonder zorgen.”